מחר בבוקר יפתח מחלף שמשון החדש שיקצר הדרך לבית שמש

    אבי יעקב No Comments on מחר בבוקר יפתח מחלף שמשון החדש שיקצר הדרך לבית שמש

    לקראת פתיחת המחלף החדש, יחולו שינויים בהסדרי התנועה במקום והתנועה תוכוון על ידי משטרת ישראל ופקחי תנועה • שילוט הכוונה יוצב במקום. ניתן להתעדכן על שינויי התנועה

    כביש 38
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "עד ל"ג בעומר הפסקת אש משני הצדדים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה טובה לנוסעים לבית שמש. משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל יפתחו מחר בבוקר (יום חמישי) לתנועה את מחלף שמשון החדש שיבטל את הצומת המרומזר ויקצר את הדרך מירושלים ותל אביב לעיר בית שמש ולישובים שסביבה.

    הקמת מחלף שמשון מבוצעת במסגרת שדרוג כביש 38, בקטע שבין שער הגיא לבית שמש, בעלות של יותר מ-800 מיליון שקלים. לדברי כץ המחלף יאפשר נסיעה רציפה ללא רמזורים ויקל על עומסי התנועה באחד הצמתים העמוסים ביותר באזור.

    שדרוג הכביש יקצר את זמן הנסיעה לבית שמש והסביבה באופן משמעותי וישפר את רמת הבטיחות של הכביש. בנוסף לכך, הוא יהווה מנוף לפיתוח תכניות המגורים בבית שמש. מדובר בפיתוח של כ-15 אלף יחידות דיור המתוכננות בעיר בית שמש.

    לקראת פתיחת המחלף החדש, יחולו שינויים בהסדרי התנועה במקום והתנועה תוכוון על ידי משטרת ישראל ופקחי תנועה. שילוט הכוונה יוצב במקום. ניתן להתעדכן על שינויי התנועה באתר חברת נתיבי ישראל ובמוקד כוכבית 2120.

    במסגרת הפרויקט מורחב הכביש בקטע שבין שער הגיא לנחם לכביש דו-מסלולי, בעל שני נתיבים לכל כיוון. הכביש יואר לכל אורכו ויכלול בין השאר הקמת חמישה מפרידנים: בדרך בורמה, בחאן שער הגיא, במסילת ציון בצומת שמשון והר טוב. בין מסילת ציון לאשתאול יוקם מעבר אקולוגי שישמש מעבר לבעלי חיים ובכניסה לבית שמש תבוצע הפרדה מפלסית מעל מסילת הרכבת.



    0 תגובות